Příběh člověka

02.01.2017

Když se sen, stane skutečností... 

Jak to všechno začalo

Píše se rok 2014 a náš život začíná nabírat obrátky. Základem počátku motokufrů Rambler byl náš nový dům. Díky němu mohla započít éra jejich vývoje...

Stalo se to asi takhle.

Jen tak si večer ležíme v posteli a rozjímáme, respektive už usínáme. Zničeho nic se ozve ze tmy Honzův hlas: "Romi, co kdybych začal vyrábět kufry na motorku? Prodám Aprilii a z těch peněz koupím ohybačku, minifrezku, nářadí a plechy a budu vyrábět kufry na motorky. Už dlouho nad tím přemýšlím, chtěl bych se časem osamostatnit a začít podnikat.!"

Ptala jsem se, jak na ten nápad přišel. Odpověděl něco v tom smyslu. Že chce vymyslet promyšlené kufry na motorku, aby měl větší komfort na cestách, až pojedem na motorkách na daleké cestě (stihli jsme projet napříč Českou republikou, každý na své motorce :O ). V tu dobu jsem ještě vůbec netušila, že se to stane skutečností. Jak "daleká cesta", tak motokufry. 

Ještě jsme chvíli diskutovali na téma motokufry a podníkaní. Padly různé vize a nápady. Nakonec říkám: "tak dobře, zkusíme to a uvidíme..."


Došlo ještě k mnoha neshodám a nedorozumněním, než se Honzovi podařilo obstarat stroje a nástroje potřebné k vytvoření motokufru.


První demoliční a "zátěžový" test byl podle mě dost brutální (viz obrázek pod textem :O ). Rozhodl se, že ho zkusít rozbít kladivem a když to nešlo, chtěl ho vyhodit z okna na dlažbu, v tu chvíli jsem díky Bohu přijela já a zastavila ho včas. Jinak by přišla k újmě dlažba a kdyby mě neuviděl, tak auto i já :D

Pakliže mu to nestačilo, tak ho ještě přejel autem :O :D. Co k tomu dodat, mám neuvěřitelného muže a protože je tak vynalézavý a vytrvalý, podařilo se mu dostat mnohem dále, než bych kdy tušila. :)


Logo

Člověk by neřekl, jakou práci dá vymyslet logo. Ale věřte, nevěřte, ohromnou :O ...

Veděla jsem, že nesmím vnucovat své vize a názory, byť se mi občas mé nápady zdály být "dobré". Hlavní myslitel, kontruktér a tvořitel musel být Honza, protože je to jeho odkaz, know-how a sen.

Nikdy bych neřekla, jak těžké je držet se stranou. Ale naštěstí se mi to "jakž takž" podařilo. Snažila jsem se být jen pozorovatel a jak to říct. Takový partner, který navrhuje, ale nevynucuje.

Když jsem měla pocit, že ztrácí naději, plácala jsem kde jaké názvy co mě napadly, jen aby přemýšlel a nepřestával hledat. 

Několik měsíců trvalo, než přišel s logem, které bylo podle jeho "gusta". 

Moje první reakce byla, jé začíná to na R, tak jako moje jméno :D ... RAMBLER...

V překladu to znamnená "tramp". Člověk na cestách. Poutník, kterýmu je cesta cílem.

Když se skutečně rozhodl, že do toho půjde, začali se objevovat lidé a příležitosti, které mu umožnily jít mnohem dál, než si kdy představoval.

Z původního záměru dělat vše ručně se rozvinul nápad laesrového vypalování plechu, povrch kufru z komaxitu  a svařené kufry.

A logo si žádá i své nálepky...
A logo si žádá i své nálepky...

PS: jedny udělal i pro mě :) leč musely jít taktéž naprodej i tak si toho hluboce vážím :) 

A když logo, tak i webovky :O 

https://www.motokufry-rambler.cz/

https://www.facebook.com/Motokufry-Rambler-1659816664346669/

Píše se rok 2017. Lidé mají zájem a je prodáno cca 7 párů kufrů. Nicméně stále je co vyvíjet a stále je v co věřit. 

Tímhle článkem chci svému manželovi poděkovat za odhodlání a víru v sebe sama. Neboť bez touhy jsme jen pouhou schránkou a stínem života. 

Děkuji za 3 roky společného soužití, trpělivosti, zdarů a nezdárů. Ať je cesta našim cílem :) 


prototyp
prototyp

Nejnovější články na našem blogu

Přečtěte si, co je nového
 

Kdo jsem já?

02.02.2017

Narodila jsem se 19.6.1992 se jménem Romana Mecová, mládí jsem měla krásné a plné dobrodružství. Dospívání bylo trochu komplikovavější, jelikož jsem byla a jsem snílek plný ideálů a představ láskyplného Světa. V té době jsem se bála projevit a skládala jsem básně, které zkočily v šuplíku.

Žena se potřebuje cítit žádaná a krásná. Je pro ni nesmírně důležité pěkně se oblékat a hlavně se v oblečení cítit dobře. Pokaždé, když se krásně upraví a cítí se velmi dobře, přitahuje svého muže o to více. Protože se cítí krásná a žádaná a to co vyzařujeme, druzí velmi dobře cítí a vnímají, někdo vědomě a někdo podvědomě.

© 2016 Antonín Jelen. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky