Kdo jsem já?

02.02.2017

Narodila jsem se 19.6.1992 se jménem Romana Mecová, mládí jsem měla krásné a plné dobrodružství. Dospívání bylo trochu komplikovavější, jelikož jsem byla a jsem snílek plný ideálů a představ láskyplného Světa. V té době jsem se bála projevit a skládala jsem básně, které zkočily v šuplíku. 

Dnes jsem o 24 let starší, brzy o 25. Zázrakem se mi podařilo vystudovat střední i vysokou školu. Ne že bych byla hloupá, ale jsem typ zodpovědného a pečlivého člověka. U zkoušek jsem nikdy nevěděla jestli se mi vůbec něco vybaví, ze samých obav se mi občas nevybavilo vůbec nic, ale štěstí stálo při mě a já i přes všechny nesnáze, jsem dotáhla do konce, co jsem si předsevzala.

Díky lidem jež jsem potkala v průběhu plynoucích let, mám slušný základ do života. Samozřejmě i díky úžasným rodičům, kteří mě nikdy nepřestali podporovat. Pohybuji se ve zdavotnictví a vykonávám povolání zdravotní sestry. 

Přelom v mém životě nastal roku 2014, když jsem si vzala muže jménem Jan Krzyžanek, začali jsme spolu žít a zavázali jsme se splácet náš baráček. Začali jsme na to být "sami dva" a to pro snílka s hlavou v oblacích byl takový menší pád z obláčku. 

Postavit se na vlastní nohy je vskutku úžasné, ale také psychicky velmi velmi náročné. Dva roky, teda skoro 3 roky mi trvalo, než jsem se z toho vzpamatovala. Mezitím jsem jednou musela změnit práci, protože nevyhovovala mým ideálům. Stesk po rodině a rodném místě už je mnohem menší a já pomaličku začínám opět volněji dýchat. 

Začínám zase sportovat a snažím se zdravěji jíst. Pokouším se chránit svou křehkou duši a dávat ji to, co potřebuje. Tvořím stále a pomaličku, krok po kroku publikuji. Chtělo to pořádnou dávku odvahy, ale dělám to hlavně proto, že to má pro mě hlubší význam a smysl. Hlubším významem myslím, že ač některé slova znějí banálně, nebo fantasticky a nemožné, mohou moci lidem, jako jsem já. 

Snílkům, kteří spadli ze svého obláčku a hledají cestu zpět. 



© 2016 Antonín Jelen. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky